HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

1. nap - Lille, Arras

2008.06.13. 22:58 :: B Gyöngyi

Az utazás elég kellemesen telt, Pascaline franciát tanított egész úton, szóval mire Lillebe értünk teljesen lefáradtam... De nem gond, ekkor még lelkesedtem. Amikor megérkeztünk sajnos kiderült, h nem tudjuk Pascaline csomogját sehol sem a megörzőbe rakni, szóval egyedül vágtam neki a városnak, de ugyanakkor időm nem sok volt, mert nem akartam őt nagyon magára hagyni és még enni is akartunk. Első benyomás az volt, h szép város, második, h nem. A központ, a régi épületekkel nem nagyon tetszett túl csicsás volt a szememnek. Aztán meglátáttam egy szép temlomot és neki eredtem, és ekkor (csupán néhány méterre a főtértől) megláttam Lille igazi arcát. Piszkos és büdös, csavargók, kéregetők mindenütt. Ha értékelnem kellene ezt a várost 10-ből 2. A 2 pontot csak a fincsi péksütemények miatt kapta. Kipróbáltam a pain du chololate-ot és egy mazsolás csigát. Finom, talán túl édes.  

 

Arrast (képen) viszont nagyon szerettem. Kb. akkora város lehet, mint Debrecen (nagy bevásárlóközpontok nélkül) A város aranyos, főtere érdekes, Pascaline pedig, mint idegenvezető nagyon jó volt. Felmentünk egy toronyba, ahonnan csodás kilátás volt, csakhogy elég félelmetes volt a feljutás és utána eldönöttem, h bizony az Eiffel toronyba csakis liftel vagyok hajlandó felmenni. Aztán megittunk egy francia sört is, mert miért ne.

2 komment

Címkék: utazás étel

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr89519364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. 2008.06.14. 08:15:49

Örülök, h megérkeztél:) Írtam neked sms-t de nemigen kaptad meg a tel.om szerint...
Köszönjük a lapot ( no meg a nagyölelést:))), puszilunk

Ui:mindenkinek eldicsekedtem vele,h PÁRIZSBÓL kaptam képeslapot...bibíííí:)))

Gratula a sikeres vizsgákhoz!!
Már nekem is csak egy van hátra és Hermibb vagyok, mint valaha:P
K.&A.

B Gyöngyi 2008.06.14. 08:50:48

Csak most kaptam meg az sms-t, biztonsági okok miatt inkább nem vittem el a telefonomat.
Sok sikert az uccsó vizsgához. Gondolok rád.
süti beállítások módosítása