HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Queen's Day

2008.05.01. 00:18 :: B Gyöngyi

Ha választanom kellene augusztus 20 meg a Queen's Day között, akkor inkább az utóbbi mellett döntenék, pedig a legnagyobb bulikból nem is vettem ki a részem.

Amit erről a napról tudni kell: a királynő szülinapját ünneplik, de mivel a mostani királynőnek valamikor februárban van, ezért cselesen az előző kiránynőjét ülik meg. Mindenki naracssárga cuccokat szerez be, ami az uralkodóház nevére utal. Tulajdonképp, ez egy ok, egy nagy partihoz.

Tegnap este kimentünk, "előbulizni". Olyan nagyon nem bulizhattam, mert a hollandok nagy többségével ellentétben én még ezen a napon is dolgoztam. Szóval, volt itt minden, ami gyermekkori álmaim megvalósításához kell: vidámpark, szinte minden téren. Föl is száltam egyre Wendy-vel, bevállalós vagyok, egy extrémebbre, de tegyük hozzá, hogy többet nem áll szándékomban tenni. Amikor fejjel lefele voltunk, tényleg azt hittem, hogy akkor én most meghalok. És el is fogadtam a tényt. Aztán sem volt könnyebb, mert elfejtkeztem arról, h már ittam egy sört meg egy kis borocskát, ami szépen összerázta a dolgokat... Az este kb ennyi történt.

Ma ahogy hazaértem a munkából - na ez egy másik történet, h mennyi idő kellett, h hazaérjek - felmentünk a városba Pascalinnal. A képek majd medélnek. Ma már be mertem vállalni az óriáskereket, de más gyorsan mozgó járművet nem. A városról szép képek készültek a magasban. És ha már ott voltunk bementünk egy kisértet kastélyba, ami szintén gyerekkori álmom volt. Csak megijednem nem sikerült, de mindegy. Most először beültem egy étterembe, ettünk egy pizzát - nekem nagy szó, mert itt se sütőnk, se mikrónk, úgyhogy nem sűrűn eszünk ilyesmit. Kb. ennyi történt, röviden tömören.

Ó, igen, a Party. Az egész város bulizik. Szinte minden utcán volt zene, hol élő, hol nem, de zajos az szent. A csatornákon a szokásosnál több hajó - persze narancs emberekkel, árusok az utcán, magán emberek is árulják a cuccukat - amit otthagytak, miután nem kellt el, Pascaline-nal begyüjtöttünk 1-2 CD-t, a komolyzene nem kelltette fel mindenki érdeklődését. Aztán láttam darts játékot, rullettet, lehetett tojást domálni a másikra meg ilyenek.

Az egész hátránya: Ilyen szemetes várost még életemben nem láttam! Egyszerűen undorító volt. Elfejtettek kirakni konténereket vagy nem eleget raktak ki, nem tudom és nem is érdekel, de komolyan sokszor gázultunk a szemétben. Arról meg nem is beszélve, hogy a pasiknak kiraktak piszoárokat, ami nem mindig működött megfelelően és az "ügy" elindult lefelé a lejtőn...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr3449424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mark renton 2008.05.03. 21:41:05

Sokkal jobb lenne ez a blog, ha képek is lennének.

picasaweb.google.com/ktabanyi/Koninginnedag2008

B Gyöngyi 2008.05.04. 20:25:42

Vannak képek. indafoto.hu/amsterdam. Most nem volt időm átállítani az oldal dobozom, de ha rámész az oldalra több mappát találsz. Szinte minden kép amit készítettem felkerült. Itt találhatsz Queen's Day-eset is. Jó nézegetést!
süti beállítások módosítása