HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hollandok, azok a csodálatos hollandok...

2008.02.26. 10:50 :: B Gyöngyi

És én még le voltam nyűgözve a Raiffeisen banktól... Otthon kétségkívül egyedülálló a kliens kezelési technikájuk. Kézséggel válaszolnak minden kérdésre, türelmesek, mosolyognak és elég kényelmes hellyel kínálnak.

De most itt is kellett egy bankszámlát nyitnom. (Mintha fontos ember lennék, már három bankártyám van...:-))) Csak győzzem az ügyintézést velük)

A történet úgy kezdődött, hogy kell egy bankártya az egyetemi fénymásolók, nyomtatók használatához, mert egy úgynevezett chipknip-el vannak ellátva a kártyák, aztán a fizetést is utalni kellene valamire, arról nem is beszélve hogy bármilyen szerződéshez  holland bankszámlaszámot kérnek. (lásd: internet)

Mivel egyetemista vagyok, az egyetem kiállított nekem valamiféle Iskolalátogatásit, amivel el mehettem a bankba. Csakhogy!!! Itt már van valamiféle szervezési képesség, készség, ha már ott vagyok az egyetem irodájában akkor már időpontot is adnak a banknál, merthogy van összeköttetés a különféle intézmények között (!!!). Ott, egyetlen kattintással lefoglalák nekem a reggel 9 órát és nekem csak oda kellett mennem az adott időpontban. Várni nem kell. 9 előtt érkeztem, sehol senki a bankban... Egy kicsit ez megijesztett, talán rossz helyen vagyok stb., de nem, ahogy 9-et ütött az óra az ajtók kinyiltak és az alakalmazottak is elfoglalták helyüket. Várni nem kellett, az ügyintéző udvarias, kávéval, teával kínál...

Semmi nyoma az otthon idegeskedésnek, mert mire sorra kerülünk otthon szétrágjuk a körmunket, a lábunk már fáj az ácsorgástól és különben is ki vannak az idegeink, mert a másik sor gyorsabban halad, mert elénk tolakodtak, az ügyintéző leharapja a fejünket, mert még mindig nem értjük, meg különben is ki van a *** az égsztől stb...

A biztonság meg bámulatos. Az internetes bankolást úgy intézik, hogy van egy kis kalkulátor, ami minden egyes alkalommal, amikor fel akarok lépni a netre, kiad nekem egy kódot (ez egy számológéphez hasonlít és a bankkártya működteti). Ehhez képeset az OTP-es 'Kérem a jelszót', gyerekjáték a hekkereknek.

Az ügyéntézés gyors és ésszerű. Egyszerűen csak működnek a dolgok. Itt akarok élni, ez a magyar utópia (leszámítva az időjárást).

Szólj hozzá!

Címkék: amszterdam

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr76354931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása