HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Letelt az elso het

2008.02.08. 14:11 :: B Gyöngyi

Vegre vege az elso hetnek. Az elmult napok azert nehezek voltak, mert nem tudtam, h mit varnak itt a tanarok tolunk, de nem olyan veszes, mint hittem, Sokat kell tanulni, de ez ertheto, elvegre egyetem. Sokkal jobb egyetem, mint az otthoni, komolyan mondom nevetseges, ami otthon folyik ehhez kepest. Jegyet kapunk arra, h egy cikket osszefoglalunk magyarul/marmint otthon, itt meg hetente kell, plusz dolgozatok sora. A pszichologia intezetnek tobb laborja van, mint nekunk tantermunk. Minden emeleten mas-mas terulettel foglalkoznak es lassuk csak... 10 ilyen emelet van. azt hiszem mindenki vette az adast.

Van biciklim!!!

Bar azt mondjak, h a biciklizest nem lehet elfelejteni, a kressz szabalyokat igen. khmm... Mert mig otthon, ha van is ut, annak csak 2 oldala van, vagy ha netan-tan van bicikliut, akkor mindket irany azt hasznalaja. de itt nem. Van jobb sav a biciklisnek, autosnak gyalogosnak es persze bal is. Ketszer majdnem a szembesavba mentem, mert egyszeruen eszembe sem jutott, h a bicikli utra is uaz vonatkozik, mint az autosra. A keresztezodeseken atmenni kesz horror.

Ahhoz, h a bicajt megszerezzem el kellett mennem a varos masik vegere metroval. Budapesti elmenyekre tamaszkodav tomeget es foldalatti utat vartam. De nem. A metro neha feljon es hidakon is atmegyek, es nem sokan voltak rajta. A biciklim eleg nagy szerintem, mondtam ott a sracnak, h tudtommal, az a legbiztonsagosabb, ha a labunkat le tudjuk rakni a foldre, de azt mondta, h ez Amszterdam es a nagy szel miatt konnyebb hajtaini, ha ki tudjuk nyujtani a labunkat. Hat jo, nem olyan keyelmes, de kifejezetten jo biciklieik vannak. Ami a tobbieknek furcsa, nekem nem, h kontras, nem keznel van a fek. a hazafele ut kicsit kalandos votl, vagy 2x eltevedtem, mire megtalaltam az egyetemet.

Szólj hozzá!

Címkék: kezdetek amszterdam

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr28331253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása