HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Írni a semmiről

2008.07.15. 23:26 :: B Gyöngyi

Ezeket a rózsákat kivételesen magamnak vettem. (édesség helyett, elvégre mindkettő örömet okoz) Minek várjak én pasikra, romantikus rózsákra, amikor magamnak is megvehetem? Jó, nem teljesen uaz, de már eleget vártam a rózsacsokrokra, meg hercegekre...

 A napjaim elég unalmasan telnek. Nem mintha nem tehetném izgalmassá, de nincs kedvem semmihez sem. Munka után örülök, h pihenhetek, főzök és ennyi. Meg persze lelkiismeret-furdalásom van, mert már megint nem olvastam a szakdogához. Mondjuk ebben az esetben kifogás is van bőven. A téma megvan, de azt nem tudom, h helyes-e az elgondolás.

Készülök a szakításra. Egyre jobban összerázódtunk és ezért még rosszabb lesz a búcsú. Csak most legalább van időm felkészülni rá. Tulajdonképpen amióta összejöttünk ott lebegett felettünk Damoklész kardja. Már előre találtam magamnak néhány dolgot is, ami leköthet és profitálhatok belőle. Legutóbb verseket tanultam, most sminkelni tanulok.

A melót nagyon unom. Annyira örülnék neki, ha csak egyszer is keresztbe tennének nekem és én felkapva a vizet hirtelen felmondanék. Már nincs sok hátra, kitartok, kell a pénz, de akkor is. Pasikkal dolgozni rémálom. Pasik meg takarítás... könyörgöm. Ilyen dolog nem létezik. Tegnap és ma fél év után (!) volt ellenőrzés. Nehogymár akkor okosítsanak, amikor már megyek el. Persze a pasik miatt kellett... Szóval többet takarítást nem vállalok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr8570198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. 2008.07.16. 22:16:43

veled vagyok!!!!!!! Majd csak túl leszel ezen is, Boszerőőőőőő
K.
süti beállítások módosítása