HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Piszkos anyagiak + jövőkép

2008.06.07. 23:32 :: B Gyöngyi

Lássuk mennyibe van is nekem ez a kis kiruccanás. Ez a bejegyzés inkább magamnak szól. Összegzem, h mennyit voltam képes elverni még a kirándulás előtt.

Amsterdam-Lille: 32 eu

Lille-Arras: 8 eu

Arras-Paris retour: 49 eu (na, ki érti ezt??? egy országon belül drágább utazni, mint 2 ország között)

Arras-Amiens-Berck: maxium 40 eu (lehet, h kocsit bérlünk és úgy olcsóbb lenne)

Arras-Lille: 8 eu

Lille-Brussel: 19 eu

Brussel-Amsterdam: 13 eu

És + 24 eu a szállás. az annyi mint 193 euro csak az utazásra. (árfolyamtól függően olyan 50.000) És akkor még nem ettem, nem vettem belga csokit, belga sört, francia croissant, nincsenek benne a belépő jegyek. El se hiszem, hogy volt pénzem megvenni a jegyeket. És akkor még szerencsés vagyok, mert csak 1 éjszakát kell fizetnem és Pascalinékkal fogok enni. De ha kell inkább éhezem a hónap hátralévő részében, de jól akarom érzezni magam.

Már amennyire lehet. Párizs csodaszép és izgalmas. De talán nem tök egyedül. Végül a francia lány nem tud elkisérni, én meg majd ott állok az Eiffel toronyban tök egyedül összetört szívvel... Adival való kis kapcsolat is csak arra jó, hogy amúgy is összetört szívemet porrá zúzza. De majd küldök egy nagyölelést fentről Boszinak és tudom, h akkor legalább olyan boldog leszek, mintha velem lennének. Visszaolvasva a saját bejegyzéseimet úgy tűnik, h MNK vagyok, milyen hamar Adira akadtam a szakítás után, de jobban megnézve a dolgokat kb március óta iszonyú magányos vagyok, még jó, hogy igénylek egy kis törődést. A rokonokat, ismerősököt meg naponta új tervekkel ijesztem meg, h mit akarok csinálni azután, h végeztem.

Teljesen át kell gondolnom a jövőmet. Minden összeomlott, mindent újra fel kell építenem. De ugyanakkor szeretném azt is, h ez a kapcsolat ne legyen csak egy múló szeszély, soha sem voltam az a tipus, aki rövidtávra tervez. Ez viszont szinte elképzelhetetlen, ami megrémiszt. A főnök felajánlotta, h dolgozhatok recepción, de ahhoz hollnadul kellene tanulnom. De! nem szeretem a holland nyelvet és ha már lépegetek felfelé valamilyen lépcsőn akkor valami jobban kereső legyen, De! Itt van Adi. Ez pedig egy olyan dilemma, amit csak az idő old meg.

Amit jelenleg, ismétlem jelenleg (mert múlt héten még francia honban akartam Au PAir lenni) elképzelhetőnek tartok, és talán több érteme is van, mint a többinek, hogy diploma után Angliában elvégzek egy mastert és/vagy családterapeuta képzést. Közben persze valamilyen meló, megkeresni a tandíjra valót. Otthon folytatni a tanulmányokat pointless-nek tűnik. És ha más nem, megkeresem a magam Rickmanét fiatalabb kiadásban.

2 komment

Címkék: élet utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr77508978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. 2008.06.09. 18:56:24

Meg is fogod találni:) Légy óvatos,de tudd magad elengedni is!!!
Érezd jól magad!!
K.

B Gyöngyi 2008.06.14. 00:13:15

Az óvatosságra sajnos nagy szükség volt, majd elmesélem ezt is.
süti beállítások módosítása