HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Pro-social behavior exam

2008.05.27. 15:48 :: B Gyöngyi

Még miellőtt valaki azt merné mondani, hogy biztos jól ment az, ügyes vagy stb. elmondom, h nem. Baromira nem. Azt se hiszem el, hogy ilyen marhaságogkat képes voltam leírni. Na már megint nem tudtam, hogy mi a fenére kiváncsi a tanár, de ha többet tanulok, akkor se tudtam volna. Ez eleve veszett ügy a részemről, ugyanis ez egy szociálpszichológia masters tárgy volt, én meg ugye nem erre szakosodtam...Összesen 4 esszé kérdés volt. Az első, egy training kritikája volt, nagyon-nagyon remélem, h ez elég lesz egy 5.5-höz. Eredetileg ez a vizsga csak 1/3-át adta volna a jegynek és a kiselőadás a másik 2-őt, csak sajnos közben meggondolta magát. De hogy mire, azt nem tudjuk. Csak abban bízok, h a kiselőadás megtartásával meg az irkafirkával át csusszanok.

Holnap megint vizsga, egy fokkal könnyebb, mert tiszta, h mit kell tanulni, de ugyanakkor a mennyiség tetemes. Van rá 1,5 napom! juhééé. Adam átjön ma este, hogy együtt tanuljuk (az az amcsi srác, akit nem nagyon csíptem, sőt most is vannak fenntartásaim vele kapcsolatban, de amcsi és az angolját nagyon szeretem). Azt mondta, h ő mindig így szokott, hát én meg mondom akkor kipróbálom. Ha nem figyel valaki, akkor meg úgyse tudok koncentrálni. Tényleg nagyon nagy koncetrációs problémával küzdök. Ilyen még aligha fordult elő velem. Imádkoztam azért, hogy legalább a vizsga közben oda tudja figyelni. Szerecsére megijedtem annyira, h 2 órából csak 1 felet töltöttem azzal, h mekkora hülye vagyok.

5 komment

Címkék: egyetem vizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr75490299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. 2008.05.27. 23:32:42

:) Nem vagy te Hermi:)))Nem kell mindig koncentrálni!!
Pusszantunk, majd írok a vizsgáról, csak nagyon behavaztunk (még nekem is csavaroznom kell:P)
A vizsga meg majd csak meglesz!!! Szorítunk neked!
Pussz

B Gyöngyi 2008.05.27. 23:51:34

:-D épp 5 perce lettem le Hermizve :-) az amcsi srác, mondta, h nem ártana nekem egy időnyerő, pont olyan hülyeségeket csinálok. tanulás... tanulás...
ja tanulás után: "vizsga után nem kapunk be valamit, vagy menekülsz is el"-"bocs, randim lesz, rohanok haza" :-)))

K. 2008.05.28. 21:57:03

Hűhaaaaaaaaa!! Lassan a bőség zavarába kerülsz:))) Gratula a vizsgához!!!
Most itt az ideje a nyugi-lazinak!!
Pusssssszz

B Gyöngyi 2008.05.29. 08:58:41

Na, abba aligha... kivel is foglalkozzak? a 30 éves mérnökkel vagy az öcsémmel egyidős, züldfülű nagyszájú pszichológussal. hmmm...de nehéz a dönétés
Vicces, h olvasom a kommentedet, veled álmodtam az éjszaka. Egy kicsit fura volt, reptéren voltunk, csak azért repültem haza, h találkozzunk. Még a végén kiderül, h honvágyam van.

K. 2008.05.30. 09:07:09

Nem lepne meg,h honvágyad van... Nekem már biztos minden bajom lenne(vagy nem:))de pssszzzt...
Én is repültem? És semmi hiszti, semmi nem volt:)?
Pusssz, legyen szép napod!
süti beállítások módosítása