HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az elso orak

2008.02.06. 12:00 :: B Gyöngyi

Ekezet nelkul.

Tegnap megvoltak az elso orak, ami szo ami szo eleg ijeszto volt. ertettem mindent, jegyzeteles siman, meg aztan az anyagot felrakjak a netre csakhogy... az egyik oramra tobbet kell keszulnom, mint annak idejen szocialpszichologiara. Ott is orarol orara el kellett olvasni egy cikket,de ez ahhoz kepest... hetente 2x van Evolutionary Cognitive Psychology. Minden orara, azaz hetente ketszer be kell adni egy beszamolot egy cikkrol, plusz hetente kiseloadast kell tartani es a vegen egy nagyobb dolgozatot is kell irni. erdekes lesz. Csak sikeruljon valahogy.

A masik ora, Cross-Cultural Psychology csak eloadas a vegen vizsgaval.

Amit nem talaltam fernek, hogy a hollandok irhatjak hollandul is, es ha valami bajuk van kerdezhetnek holandul is. Legalabb azt figyelembe vehetnek, hogy mi is ott vagyunk.

Sokat hezitaltam, hogy leadjam-e valamelyik orat, mert van meg a fentieken kivul egy, de csak meg csinalalom. Pascaline azt mondta, h segit, Stellat pedig megkerem, h nezze at a helyesirast.

De lehet, hogy munkara mar nem lesz idom, nem mintha lenne is valami.

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem kezdetek

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr65327656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása