HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Itt a vége, fuss el véle

2008.07.29. 18:29 :: B Gyöngyi

Ez az utolsó bejegyzés. Nem sok értelme lenne folytatni az amszterdam.blog-ot, ha már nem Amszterdamban élek. Elképzelhető, hogy később lesz folytatás... minden attól függ, hogy melyik országba vet az élet. A blogot persze nem törlöm, nekem is szükségem lesz rá, életemben először tényleg sikerült normális naplót írnom, semmi fontos ki nem maradt. Később könyebb lesz felidézni ezt a fantasztikus 6 hónapot.
Mára már csak a pakolás maradt. Azért még utoljára elugrottam a török piacra és sikeresen összeszedtem megint néhány marhaságot (szoknya, nyakláncok).

Fél év egyetlen bőröndben... Adi jól jár, sok mindent hagyok itt neki. Vele ma még egyszer, utoljára találkozok, egy csendes kis vacsorát eltöltünk valahol és könnyes búcsút veszünk. Szakítunk. A távkapcsolat tapasztalataink szerint nem működik, így nem eröltetjük. Mindketten tudtuk ezt és már az elején megbeszéltük, h így lesz.

akkor hát:

Bye!

 

5 komment

Címkék: élet amszterdam

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr26591415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. 2008.07.30. 10:07:30

Jó utat, Boszi! Várunk haza!!!
K.

Catalina 2008.10.02. 23:44:10

Szia, Mi lett veled?

B Gyöngyi 2008.10.03. 10:39:55

Szia!

Köszi, h érdeklődsz :-)

Nem is tudom, h hol kezdjem. Röviden, nagy nehezen visszailleszkedtem régi környezetembe. Nem szeretek rossz dolgokat mondani kis hazánkról, de nehéz volt a magyar szokásokhoz visszaszokni (tolakodni, zebrán rohanni, egyetemi bosszuságok stb.)Még sokáig sírtam, ha kezembe került egy-egy amszterdamos fénykép, vagy ha csak megláttam egy olyan boltot, ahova kinn jártam.

Mára azonban már meg-megtaláltam a régi-új helyem. Szereztem néhány új barátot, és írom a szakdolgozatomat.
Viszont a jövőmről még mindig nincs pontosabb elképzelésem. Ha Mo maradok, akkor is csak is kizárólag BPen.

Az ottani barátaimmal levelezéssel tartom a kapcsolatot. Nem hiszem, h látom mégegyszer őket, de kitudja?

Bár gondolkodtam azon, h folytatom a blogot, h milyen különbségeket találtam még a kultúrák között, de akkor nehezebben tudtam volna lezárni ezt a korszakot.
Köszi, h érdeklődtél, azt hittem, h már senki sem olvassa a blogomat :-)

Rita24 2009.05.06. 14:12:18

Szia!

Azóta már biztos leadtad a szakdogát is, kíváncsi vagyok, hogyan alakult a sorsod. Visszamentél Hollandiába, vagy itthon dolgozol?

Szóval most sem igaz, hogy senki sem olvassa a blogodot, nekem így utólag is tetszett.

R.

B Gyöngyi 2009.05.11. 10:17:12

Szia!

Köszi az érdeklődést :-)
Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam a diplomával, közben végig állást kerestem. itthon tényleg semmi sem volt. Egyetem közben nem sikerült elhelyezkedni. Aztán hazaköltöztem és összeomlott a világ. Nem volt egyetem (még a szakdoga írás is hiányzott), nem volt barátom (akkor hagytak el) és munka sem. Aztán ahogy megvolt pénteken a diplomaosztó rákövetkező hétfőn már két állást is ajánlottak. Egy pesti állást fogadtam el, nem bírtam falun maradni :-) Jelenleg egy nevelési tanácadóban dolgozom. Aztán kb ugyanilyen gyorsan a magánéletem is a helyére került. Most már azt tervezgetjük, h közösen keresünk valamilyen állást külföldön, lehetőleg Hollandiában. Mert hogy is van az, hogy takarítőnőként többet kerestem, mint pszichológusként ...

süti beállítások módosítása