HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Megfázásra húslelves

2008.07.08. 02:01 :: B Gyöngyi

Egyszer, kicsi koromban azt álmodtam,hogy örököltem egy csomó játékot valakitől, és az egyik szekrénybe raktuk el. Az álom olyan valóságos volt, hogy másnap bizony kerestem azokat a játékokat. Mintha ez az álom most valóra vált volna. Mivel vendégek jönnek, gondoltam nem ártana leellenőrizni a matracot. A matrac mögött találtam egy táskát tele CD-vel :-P :-))) Ráadásul az illető japán rajongó lehetett. Szóval van itt minden,aminek az öcsém örülhet. Japán zene, nyelvlecke, eredeti DVD animék. A tetemes zene CD-ről nem is beszélve. És a zenei izlésemet is sikerült úgy ahogy eltalálnia. Egyedül a Backsteet Boys cd-kel nem tudok mit kezdeni. Van itt azért Britney is... 2db. De jobban értékeltem a Black Eyedpeas, Robbie Williams,Linkin Park (2db), Dido, amerkai sláger válogatás, szerelmes dalok válogatás (angol dalok félig japánul), Aqua, Shakira, Enya - mind eredeti. Fogalmam sincs, h hány Cd-találtam és miket,ugyanis a legtöbb japánul van. Sok cd több részes,gondolom valamilyen játék akar lenni. Valakiegy élet gyűjteményét hagyta itt.

Adi egy kicsit megfázott, és én ahhoz voltam szokva, hogyha férfi társaim közzül valamelyik megbetegszik, akkor annak véget nem érő panasz az eredménye, és hirtelen a férfi visszaminősül gyerekké. Csakhogy elfelejtettem,h Adi 3 évig volt katona úgyhogy elégrendesen meglepődtem. Mivel beteg összerittyentett magának egy húslevest,ahogy azt az anyukájától tanulta, meg egy fantasztikus másodikat és engem is vendégül látott. Cserébe felajánlottam neki, hogy a holnapi kör az enyém. Most mit mondjak? Miért nem tud minden pasi így viselkedni? Miért? Miért????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr34558181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása