HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hétköznapok

2008.07.07. 13:57 :: B Gyöngyi

 

Mostanában nem posztoltam, mert csak úgy jól elvagyok. Múzeumokba már nem járok, beleuntam a templomokba Fro. után, meg az utazásba is. Majd ha az uncsitesóim itt lesznek, velük még egyszer megnézek mindent jó alaposan, meg kirándulgatunk is.

Múlt pénteken Florinnal elmentem egy nagyon hangulatos kávézóba, ami nincs is olyan messze, a teraszon ültünk le mert arra nincs szó, h a kilátás milyen fantasztikus volt. Az ég osztatlan világoskék, víz és hajók, háttérben amszterdami házak... Aztán egy másik pubba mentünk, ahol kipróbáltunk jó néhány alkohol különlegességet. Ami Florint illeti ő legalább tudta, h mi az a túrógombóc, a túrós palacsintámért meg oda volt.

Tegnap moziba mentem. A hollandoknak van egy olyan jó szokásuk, h szinte soha sem szinkronizálják a filmeket. Van egy kollégám, akivel egész jól megértem magam (persze lengyel ő is),és együtt elmentünk megnézni egy romantikus filmet. A mozi csodaszép volt, nem pláza, hanem klasszikus, színházból átépített moziba mentünk. Amúgy innen is látszik, h mennyit fejlődött az angolom, már egyáltalán nem kell felirat letöltéssel kínlódnom. Filmek, Sex and the City, Buffy, House simán megy (jó a House hadarásával néha gondban vagyok).

Még mindig nem látom sok értelmét haza menni, de lelkiekben már csomagolok. A melót nem fogom sajnálni (tegnap is már megint túlórázni kellett, mert az egyik srác nem jött el. Miért? Verekedésbe keveredett és az éjszakát a sitten töltötte), a fizetésemet viszont igen, meg minden mást az időjáráson kívül. Adiról nem is beszélve.

Kizártnak találom, hogy otthon normális hapsi kerüljön az utamba. Az egyetemen minden pasi vagy bunkó, vagy még gyerek, esetleg a kettő egyszerre. És még csak nem is helyesek. De legalább már tudom, h hol fogok lakni és legalább az a biztos, h azt a nyavalyás szakdogát meg kell írnom.

Oh,és már nem vagyok sem Potter, sem Alan Rickman rajongó. Pitont azért még kedvelem, de már nem halok bele ha nem a bemutató napján látom a filmeket.

4 komment

Címkék: amszterdam

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr98557228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. 2008.07.14. 22:06:04

Miért nem vagy már rajongó????
HIÁNYZOL!! Puszillak

B Gyöngyi 2008.07.14. 23:03:34

Továbbra is szeretem HP-t, csak nem rohanok a falnak, ha nem olvashatom el a legújabb könyvet (legalább3x), ha nem tudom meg a legújabb híreket, és nem esek kétségbe, hogy az új filmből még nem láttam képeket... Csak normál üzemmódba áltam be. Majd erről személyesen :-) A dolog persze nem ilyen egyszerű.

B Gyöngyi 2008.07.15. 15:10:29

És tegyük hozzá, h közben a sex and the city kezdett el érdekelni. Nem véletlenül. Néha a sorozat részei valóra válnak. Pl. aznap amikor megismertem a feminin srácot, aznap láttam egy részt, amiben Charlotte egy ilyen pasival járt. De erről is inkább személyesen...

K. 2008.07.15. 22:48:58

ej, alig várom már azt a személyesent:)
Pussz
süti beállítások módosítása