HTML

Tulipán és bicikli

Erasmus ösztöndíjjal egy fél évet töltök Amszterdamban. Tanulok, dolgozok és szórakozok :-P

IndaFotó képek

Friss topikok

  • B Gyöngyi: Szia! Köszi az érdeklődést :-) Visszajöttem Mo-ra. Befejztem az egyetemet. Egy fél évet kínlódtam... (2009.05.11. 10:17) Itt a vége, fuss el véle
  • Scarlet Crusade: Szia! Irtam neked egy mailt..par kerdessel megspekelve:) Udv Miklos (2008.10.28. 11:52) melomelomelo
  • B Gyöngyi: Kedves vagy, de nem ismerkedem neten keresztül. Nincsenek túl jó tapasztalataim ezen a téren. Mega... (2008.07.29. 18:46) Gyöngyi go crazy
  • Omloskeksz: Nu, mi volt a mosoly oka? Csak nem rosszalkodott az ifju holgyemeny? :-))) (2008.07.28. 14:44) Buli
  • K.: Gyönyörű képek, irigyellek... K. (2008.07.26. 06:18) 3. nap

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Pascaline's Graduation Ceremony

2008.06.27. 21:34 :: B Gyöngyi

Sajnos nem tudok a barátaimnak gratulálni a diplomaosztón, de Pascaline-éra el tudtam menni. És meg kell mondanom nagyon kellemes élmény volt. Össze sem lehet hasonlítani az otthonival... persze ez international student-eknek volt, ezért kisebb, de akkor is...

Lássuk otthon mozdulni sem lehet, mert bár meg van szabva, h kb. mennyi ember mehet, a tömeg akkora, h az emberek tapossák egymást, leülni nem lehet, a hőségről, levegőtlen teremről nem is beszélve, a beszéd hosszú és unalamas, a névsor csak megy és megy és még előtte megjutalmazzák egymást a tanárok...

Ami itt volt: vicces 5 perces bevezető, aztán egyenként kiszólították a diákokat, akik ott írták alá a diplomát (mint az esküvőkön :-) aztán az aki a diplomáját javította mondott egy kis beszédet a diáknak és a nézőknek, a közös munkájukról a diplomadolgozatról és megköszönték, hogy együtt dolgozhattak, nagyszerű elmény stb. Nem közhelyeket mondtak, tényleg komolyan gondolták és kérték őket, h folytassák a Phd-t itt. Aztán a tanár átadja a diplomát (pascaline még egy kis csokit is kapott viccből), a titkárnő átadja az intézet ajándékát: egy táskát és egy csokor virágot. Igen, mindenkinek... És nem a tanárok kapnak, hanem a diákok. És nem a tanároknak köszönik meg az áldozatos munkát, hanem a diákoknak.

Azt hiszem itt már mindeki vette az eget verő különbséget.

Aztán még volt egy kis fogadás is, sajnos azt kell mondjam, hogy ilyet is csak a tv-ben láttam korábban. (jól van na, "falun" élek) Pincérek járkáltak fel-ála lehetett enni, inni. Különböző borok, apró szenvicsek, zöldséges saláta... Az amszterdami egyetem felülmúlhatatlan...

Amúgy Pascaline dicsérettel végzett. Nem is csodálom, elég sokat tanult. Én már csak Hermionekkal vagyok körülvéve... szinte minden jegye 8-9 körül mozgott. Szép.

Közérdekü közlemény: netem össze-vissza lesz, mert a srác akitől eddig vettem a jelet elköltözött, és így már csak akkor van, ha valahonnan tudok lopni. Mint most is :-DDD

7 komment

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://amszterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr61542665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. 2008.06.28. 12:37:59

Gratula a diplomához! Nagyon hiányzol és egyelőre esélytelen,h hamarabb lássalak, minhogy hazajössz:( Munka sincs, semmi sincs. Csak remény.
Puszilllaaaakkk

K. 2008.06.28. 12:40:19

Nagyon szép vagy ezeken a képeken. Olyan sokat változott az arcod, a kisugárzásod... Úgy, ahogy vagy; más vagy:)De valami mindig marad: a boszimosoly:)))

B Gyöngyi 2008.06.29. 18:44:43

Csak azért vagyok más mert: 1. levágadtam a hajam, 2. smink is van kivételesen 3. híztam, 4. a meló miatt bicepszem van

K. 2008.06.30. 15:39:46

Nem csak a külsődről beszélek. :) Majd rájössz:))):P

B Gyöngyi 2008.06.30. 17:41:27

Van egy ismerősöm, akin ilyesmit láttam, mint amiről te beszélsz. Kiment egy fél évre és amikor visszajött volt valami különös a szemében.

Tegnap megnéztem a sex and the city-t, javaslatodra... bőgtem mint a fene,amikor Carrie Mr. Bighez vágta a csokrot. Hát igen,ott vagyok valahol Carrie és Charlotte között,ma vettem egy cipőt (megint) és zsidó hapsival járok. (és aggályoskodok annyit, mint Miranda)Bármennyire sem szeretttem ezt a sorozatot, a nagyvárosban tényleg így élnek a nők.

B Gyöngyi 2008.06.30. 22:19:15

netem már van, Adi kisegített.

K. 2008.07.01. 11:18:04

Örülök,h tetszett:) Épp azon vacilálok,h megnézzem-e mégegyszer... de asszem, ezt egyszer kell látni. Valohol a 4 csajból vagyunk összegyúrva mindannyian (persze ahogy kijövök a moziból Carrie-vé változom...:))))
Pusszantalak
süti beállítások módosítása